• وبلاگ : لوح محفوظ
  • يادداشت : كتاب برگزيده
  • نظرات : 2 خصوصي ، 5 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ken 
    Modern, timeless, chic,replica lv luggage, feminine… when it comes to the replica handbags uk , these words are the first in my mind. So, while you know whichhermes handbags are coveted and for what reasons, others might not know all the details behind why certain bags are more sought after than others.
    + انجمن دانا 
    دوست عزيز
    از جمله سوال هائي که براي من پيش آمده دانستن اين نکته است که اين روايت ها و تواريخ اسلامي مثل تاريخ طبري و ابن اثير تاريخ بيهقي واين ابن هاي مختلف و تاريخ هاي ديگر که نوشته شده است تا چه اندازه اي در صحت انها مي شود يقين کرد ؟به نظر مي رسد با توجه به نوشته شدن بعضي از آنها در قرون 15به بعد باشند چون در آن زمان نوشتن در اين سطح وسيع نبوده است ؟ احتياج به داشتن مرکب و پوست و اوراقي که بشود روي ان نوشت کم بوده است. منظورم اين است که صحت اين تواريخ را که اصالت آنهارا بشود يقين کرد تا چه حد است .و نسخه اصل انها در کجا ها نگه داري ميشود.

    سلام دوست من خسته نباشي تولدت مبارك انشالله هزار سال بهتر از اين سالها داشته باشي با سپاس دكتر رحمت سخني از اورميه آذربايجان غربي

    09143471272

    http://www.rs272.com/

    http://www.rs272.parsiblog.com

    سلام خدمت شما استاد ارجمند

    سوالي از خدمتتون داشتم و اون اينكه مثلا در قرآن آياتي است كه بيان كننده ي داستان هاي است كه در تورات و انجيل هم آمده است.چون قرآن متواتر بدست ما رسيده و تحريفي در آن راه ندارد، ما قبول مي كنيم كه آنها رو نويسي از تورات نيست. در مورد روايات از كجا مي توان فهميد كه اينها از همان گونه ي قرآني است يا اينكه اسرائيليات است؟ البته در تقسيم روايات اين شامل آن دسته از مباحث مي شود كه قابل صدق و كذب نيستند.

    سلام بر استاد گرامي و از دور دست بوس شما هستم

    بعد از اداي احترام دوست داشتم از دروس سطح خارج فقه و اصول كه قابل فهم فردي مبتدي باشد به من معرفي نماييد

    ممنون از شما